måndag 19 april 2010

Uppdatera..!

Mitt tangentbord havererar. Min dator behöver också hjälp. Mitt samvete lider. Inte nödvändigtvis av datorproblemet, även om det kommer att få ödestigra konsekvenser om den ger upp. Just nu ligger det en hel hög med dåligt samvete, som njuter av att hålla mig vaken på nätterna. Deklarationen, att jag inte förstår hur jag ska deklarera, saker man borde fråga, men inte vill eller vågar. Efter det kommer datorproblemen.... Ett liv utan min dator, no-can-do. Så antingen får jag lämna in den eller hoppas på det bästa.

Det roliga är att det är inte alls den tangent, som jag hade trott, som har gett upp. Nej, det är nämligen H. Hur ofta använder jag H, jo antagligen rätt ofta; hur, hora, hagga, hemsk, hitta.se, hilarious osv. Det händer nog. Men den tagnent som borde haverera är F5,sheit det är ju sorgligt hur ofta jag använder den. Var femte minut för att uppdatera Facebook. Sad, but true. Men nu vet ni, fattas det H i texten, så är det mitt dåliga samvete.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar