torsdag 19 mars 2009

No sleep until these words are out!

Okej, mannen som är far till mitt barn(ni fattar... eller?), han är mannen med stort M och då menar jag inte att jag har något begär efter hans kropp(tanig, inte riktigt min typ.). Så här är fallet mamman och jag satt och åt middag nyss ensamma, sör pappan är på flygarkurs. Så kläckte jag ur mig att de hade ett väldigt fint bord. Har tänkt ganska mycket på detta bord faktiskt, då det är ovalt, oerhört rustikt(nästan en dm tjockt) och gjort i ett ljust trämaterial. Framförallt är det dock storleken... Man får lätt plats 10 stycken och då utan att nudda varndras armbågar. Det är cooolt! Förmodligen kostar det bordet mer än jag tjänade på hela förra året. För som ni kanske tänker nu, så finns det väldigt få sådana bord i butikerna(om ens några..), så han lät det göras i Holland. Jag tar det igen... Han LÄT det GÖRAS i Holland. Hans frugas kommentar på detta var; What M wants, he gets!

Pfjyyy... Kändes skönt att ha sagt det, behöver man inte tänka på det längre. =)

Kan berätta också att mamman och jag har hittat varandra i alla fall mer än innan. Så det kommer bli kanon! Hon lagar helt sjukt god mat, idag: forell, spenat och en bakad potatis. Mmmm..

Nu den sista parantesen innan jag slutar för dagen: Jag har ett eget badrum. Det är stort(jämfört med mitt=))! Men det viktigaste: Toaletten är FRÄSCH!!! I LIKE! Dagens ros till pappan, som förmodligen ville att den skulle vara det!

På återseende!

6 kommentarer:

  1. Oh my god!!! Sån man vill jag med hitta!!! ;-) Geniet ervan liefje!!! ;-) Pussar

    SvaraRadera
  2. Oh vad roligt att läsa om dina upplevelser. Det är lätt att leva sig in i situationerna eftersom du berättar så levande. kramar mamma

    SvaraRadera
  3. jobbigt när Niklas kallar sig Bokis, då låter det som det är Sara som skriver och då blir jag förvirrad!
    Annars är det som vanligt bara såååååå kul att lyssna på dig när du gör saker. varje minsta lilla detalj, som andra kanske inte ens ser, blir en egen historia i sig, I Love It!!! kramar i massor

    SvaraRadera
  4. helt sjukt att jag inte vet hur man gör för att kommentera INTE anonymt!!! men det är bara jag Ann som skriver här ovanför :-)

    SvaraRadera
  5. Heeeeeej
    Vad kul att du trivs för du får INTE komma hem nu;) Du är så underbar när du skriver man skrattar ju ihjäl sig. Jag saknar dig på jobbet!!! Det är lite tyst ;)
    Hoppas fortsättningen går lika bra, håller koll på dig:)
    Tusen och åter tusen kramar
    AnnaLisa

    SvaraRadera